Ο ερωτας ειναι για τη ψυχη, οτι η ζαχαρη για το σωμα.


Ετσι πιστευω αγαπημενοι φιλες κ φιλοι μου,,,,τοσο πολυ μας ανεβαζει!!,,,Κ το ξερουμε ολοι γιατι τοτε μονο εχουμε τοση πολυ αγαπη για τον εαυτο μας στη τελικη που κοντευουμε να σκασουμε,,,,*,,Στην αρχη ειμαστε φουλ ντοπαρισμενοι που ολα γυρω μας ειναι πανεμορφα κ σουπερ,,,με τη παροδο των μηνων ησυχαζουμε κ αναρωτιομαστε γιατι...Τι συνεβει κ δεν αισθανομαι τοσο εντονα οσο πριν?,,,,Συνεβει συμφωνα με τα δικα μου ματακια παντα οτι η ψυχη χρειαζεται να συνεχισει το ταξιδι της κ την αποστολη της,,,δε μπορει να ειναι τοσο χαμενη στον ιλιγγο του ερωτα γιατι θα μεινει πισω κ ανικανοποιητη απο το σκοπο της....οποτε δε σημαινει οτι τελειωνει ο ερωτας αλλα οτι μπαινει σε ενα καινουργιο σταδιο ωριμανσης...της αγαπης της κατανοησης της συντροφικοτητας..Ποτε δεν αισθανομουν καλα με τον εαυτο μου οταν η ψυχη μου κολλουσε κ δε μπορουσε να συνεχισει...'διψουσε' κ υπεφερε...τελικα ερχοταν η λυση μεσα απο το πονο για να μπορεσει να με ξανασπρωξει μπροστα..δε μας φταινε οι αλλοι απλα ειναι η αποστολη της ψυχης του καθενος μας..κ πλεον νιωθω ευγνωμοσυνη για οποιον δε με αγαπησε, δε μου εδωσε σημασια,δεν με ηθελε ...γιατι δε θα μπορουσα αλλιως να ειμαι σε αυτο το τωρα που απολαμβανω καθε στιγμη του...που μπορει να ειναι τοσο απλο οσο μια σταγονα βροχης αλλα που η ψυχη μου ειναι σε ειρηνη με τη καρδια μου...ξερω πως σε καποιον καπου θα αρεσει ολη αυτη η ησυχια της δικης μου ψυχης κ που μπορω πλεον να κατανοησω κ τη δικη του...

Ετσι οπως η ζαχαρη ειναι ακινδυνη για λιγες μερες μεσα στο σωμα μας,ετσι κ ο ερωτας ειναι ακινδυνος για τη ψυχη μας για καποιες εβδομαδες...μετα χρειαζεται η ζαχαρη να αντικατασταθει απο κατι με λιγοτερα ζαχαρα οπως μελι -σιροπι σφενδαμου κ κλπ κ ο ερωτας να αντικατασταθει απο την αγαπη την ωριμανση δηλαδη του τι νιωθουμε κ οτι μας αρεσει να 'παιζουμε-αγαπαμε' τον αλλο..Κ καλο ειναι αυτο που θα μας τραβηξει στον αλλο να ειναι το πρωτο κοιταγμα στα ματια,εκει μεσα απο τα πρωτα δευτερολεπτα αναγνωριζει η μια ψυχη την αλλη..καποιοι το λενε κ κεραυνοβολο ερωτα που οι πιο πολλοι δε μπορουν να κρατησουν απο το παθος τους κ οι πιο τυχεροι τον απολαμβανουν εφορου ζωης...γιατι εχουν διακρινει η μια ψυχη την αλλη, το ομοιο της που εψαχνε..δεν ειναι το αυτοκινητο η εργασια το σπιτι που θα εχει ο αλλος η'η αλλη αλλα το να βρεις μεσα απο τα ματια τη ψυχη που εχει γεννηθει για εσενα..εκει ειναι κ η ολοκληρωση..Συνηθως υπαρχουν μια-δυο ψυχες σε ολη τη ζωη μας με αυτα 'τα ματια'..Εαν εχει χαθει η ευκαιρια με τη πρωτη ισως εισαι τυχερος για να καταλαβεις τη δευτερη οταν θα ερθει μπροστα σου...Εας ηρεμησουμε λοιπον...εας παρουμε 3 χαρουμενες αναπνοες για τα κυτταρα μας κ εας αγαπησουμε τη ζωη μας την επομενη στιγμη που ερχεται..δηλαδη τωρα..!Να ειστε καλα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις