Σπιτικό τέστ εγκυμοσύνης με χλωρίνη.



Γράφει η Triantafillia Vanvaka.



Εάν έχεις καθυστέρηση κ χρειάζεσαι ένα σπιτικό τεστ εγκυμοσύνης ώσπου να κλείσεις το ραντεβού σου με το γυναικολόγο.


Συλλέγουμε τα πρωινά ούρα σε ένα διαφανές καθαρό ποτήρι.


Ρίχνουμε δύο μέτρια scoops χλωρίνη κ ανακατεύουμε με ένα ξυλάκι.


Εάν αλλάξει χρώμα είστε έγκυος.




Εάν δεν αλλάξει χρώμα δεν είστε.


Βέβαια για ένα σίγουρο αποτέλεσμα χρειάζεται η εργαστηριακή εξέταση των επιπέδων της β-χοριακής ορμόνης της εγκυμοσύνης.



Σχόλια

  1. Το έκανα και από κίτρινα που ήταν τα πυρά μου έγινε πορτοκαλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικα αν αλλαξει χρωμα..τη σημαινει..και αν εχει αφρο παλι τη σημαινει αυτο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λενε οτι οταν αλλαζει χρωμα εισαι εγκυος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει καλύτερα από το τεστ στο φαρμακείο δεν υπάρχει

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα σας εμένα έγινε αφροδες τι σημαίνει τώρα αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ησουν εγκυος τελικα?? Κ εμενα αφρισε

      Διαγραφή
    2. Εμενα και αλλαξε χρωμα και αφρισε...τι να σημαινει αραγε; Μηπως χαιρομαι αδικα; Στα βίντεο του youtube λένε τα αντιθετα...😵

      Διαγραφή
  5. se mena den egine tipota.den eimai nomizo ti lete? den exo kanena symptoma egymosinhs apla den exo periodo.ti simenei afto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε κοριτσια και γω το εκανα τωρα και αλλαξε απο χρυσαφι εγινε σκουρο καφε....αλλα χωρις αφρους που λετε...τί σημαινει αυτό;

      Διαγραφή
  6. Γεια σας...Εγω το δοκιμασα! Στο ενα ποτηρι το ανακατεψα και στο αλλο δεν το ανακατεψα και τα αφησα και αλλαξαν χρωμα αλλα και υπηρχε και ενα δαχτυλο αφρος! Τι σημαινει; ειμαι ή οχι ! Αναστασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εμένα αφρησε είμαι η δεν είμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα δεν αλλαξε χρωμα αλλα έκανε πολυ αφρο...βεβαια δε το εκανα με τα πρωινά ουρα αλλα πριν απο λιγο...μτι γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμενα αλλαξσε χρωμα και αφρος! Τι σημαινε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κ μένα έγινε πιο σκούρο κ έκανε αφρό.... τί λέτε να είναι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά μια απάντηση στον αφρό είχε καμία απο τι βλέπω πι πιο πολλές είχατε αφρό ενα δαχτυλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά ο αφρός τι σημαίνει; και σε συνδυασμό το σκουρο ...ας απαντήσει κάποια που το έκανε και είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το εκανα κ εγω και σκοτεινέ κ αφρισε
    ...το προηγούμενο μηνα κ το είχα κάνει δεν είχε αφρισει και δεν είχε αλλάξει χρώμα και όντως τότε δεν ήμουν...αλλα επειδή τώρα έχω υποψίες το εκανα κ αφρισε κ αλλαξε κ χρώμα...φοβάμαι να δω θετικό τεστ ....γεννησα πριν 10 μηνες κ έχω κ εναν γιο 6 χρονών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά καμία δεν μας απάντησε αν αφρισει τι είναι θετικό η αρνητικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σας.. Ειχα καθυστέρηση 15 μερες περίπου και πολλά συμπτώματα εγκυμοσύνης ειπα να το κανω και εγω δεν ειχα τίποτα να χασω αμέσως αλλαξε χρώμα και αφρισε χωρίς καν να το πειράξω... Τελικά δεν είμαι έγκυος μου ήρθε περιοδος μετα απο λίγες μερες.. Το αποτέλεσμα είναι λαθος αν εισαι έγκυος δεν πρέπει να αλλάξει χρώμα!!

      Διαγραφή
  15. Κορίτσια από όσα λέτε κατάλαβα ότι και χρώμα να αλλάξει και αφρό να βγάλει είσαι έγκυος! Έχω κάτι υποψίες και θα το δοκιμάσω αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κορίτσια για σας θα ήθελα την βοήθεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όταν δεν αλλάξει χρώμα και κάνει πολύ αφρό τι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κορίτσια, επειδή έχω δει βίντεο για το τεστ με τη χλωρίνη, όταν λέμε ότι αλλάζει χρώμα εννοούμε ότι γίνεται κίτρινο λεμονί, όπως στη φωτογραφία αριστερά. Όταν μοιάζει σαν μπύρα είναι αρνητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοριτσια έκανα το τέστ με την χλωρίνη και άλλαξε χρώμα και είχε λίγο αφρό τώρα θα πάω να πάρω και ένα τέστ εγκυμοσύνης για να βεβαιωθο μακάρι να είναι θετικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίτσια έκανα το τεστ με την χλωρίνη και άλλαξε χρώμα και είχε λίγο αφρό τώρα θα πάω να πάρω και ένα τέστ εγκυμοσύνης για να βεβαιωθο μακάρι να είναι θετικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έβγαλε πολύ αφρό και έγινε σαν την μπύρα το χρώμα της το σημενει αυτό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελικά ρε κορίτσια όταν αφρισει πολύ 2 δάχτυλα τουλάχιστον χωρίς χρώμα, απλά λευκό σαν τη μπύρα ξερει καμία να απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις