Ποιές αγκαλιές είναι καλύτερες;

  


  Αναρωτιόμαστε όλοι μαζί αλλά τελικά προσωπικά θα πω....ότι οι καλύτερες αγκαλιές ειναι αυτές που μας κυνηγάνε...που θέλουν να μας κλείσουν μέσα τους κ να μας κρατήσουν εκεί,μπορεί να μην κρατήσει αιώνια αλλά θα έχει δυναμικό ένταση κ ενδιαφέρον..


  Κ θα μου πείτε τι με κάνει να το λέω αυτό,μα φυσικά αυτά που βλέπω γύρω μου..όταν κυνηγάμε αγκαλιά συνήθως δε παίρνουμε' αλλά μια ωραιότατη πλάτη είναι το συνηθισμένο κ επαναλαμβανόμενο..


  Όσο θέλω να ζησω αυτο το ιδιαίτερο φαντάζομαι κ εσύ το ίδιο, τρώω το τοίχο 10×10 κ αποτέλεσμα μηδέν..
Ισως σε κανένα όνειρο να ειμαι τυχερή κ να ξυπνήσω με το χαμόγελο στα χείλη..ε βέβαια υπάρχουν κ αυτά,,κ μετά να με ανεβάσει για κάποιες ώρες..μέρες όχι με τίποτα.....


    Όταν όμως νιώθω ότι μου λείπει τόσο η αγκαλιά αλλά δεν την έχω,αγκαλιάζω με αγάπη τον εαυτό μου κλείνω μάτια κ του λέω πόσο τον αγαπώ..κατά περίεργο τρόπο χαλαρώνω κ ηρεμώ..νιώθω ασφάλεια κ ηρεμεί η καρδιά μου..γιατί όσο κ να θέλω να μου δώσει κάποιος με αγάπη αυτή την αγκαλιά συνήθως δεν υπάρχει..κ η ψυχή πάντα θέλει αγκαλιές κ αγάπη κ το σώμα υποφέρει όταν δεν αγαπιέται κ δε σφίγγεται με όμορφα σ αγαπώ...


    Έτσι είναι η φύση μας να αγαπιέται να αγκαλιάζεται να ακούει όμορφα λόγια..ο σνθρωπος που δεν αγγίζεται μαραζώνει γίνεται δύστροπος δύσκολος...


  Γιαυτό εάν δεν έχω αγκαλιά γίνομαι εγώ η αγκαλιά..

  Εάν δεν έχω αγάπη γίνομαι εγώ η αγάπη..

  Εάν δε μου δωθεί κάποιο δώρο το κάνω εγώ στον εαυτό μου..γιατί αξίζω κ αξίζω πολλά, γιαυτό κ έχω γεννηθεί..για όλα τα όμορφα κ όλα τα καλά..για αυτά που  κάνουν τα μάτια μου να λάμπουν κ τη καρδιά μου να χοροπηδάει..


  Είμαι εδώ για να ζήσω κ να ευτυχήσω...γιατί αξίζω το ξέρω καλά..


  Κ σιγά σιγά με ελαφρά βηματάκια θα φύγω για να τα πούμε κάπου  παρακάτω..


...................................................................


        
                   ~Να είστε καλά!~


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις