Ευγνωμοσύνη μόνο για σήμερα.


 
Γράφει η Triantafillia Vamvaka.


  Γλυκειά μου ευγνωμοσύνη έλα να κάνουμε ένα ταξιδάκι από το πρωινό άνοιγμα των ματιών μας που θα ευχαριστούμε για ότι θα μας έρθει,για ότι έχουμε κ δεν έχουμε.


Ευχαριστώ πολύ:


Το κρεβάτι κ το μαξιλάρι που με βοήθησαν να ξεκουραστω

Το σώμα μου που με στηρίζει σε όλα.

Τις παντόφλες μου που είναι πάντα εδώ για εμένα

Την οδοντόκρεμα-οδοντόβουρτα,τη πετσέτα,τη ντουζιέρα,τη χτένα μου

Το καθρέφτη μου που με βοηθάει να με βλέπω 

Τις συσκευές για να φτιάξω το καφέ η' το τσαγάκι μου

Τα υλικά για το χορταστικό πρωινό μου

Τα παπούτσια,τις κάλτσες μου,τη ζώνη,τα ρούχα μου

Το ηλεκτρικό,το νερό,τη θέρμανση,το σπίτι,την ασφάλεια κ προστασία που έχω

Το κινητό,το τάμπλετ,τον υπολογιστή μου

Τα φυτά κ τα ζώα μου

Τον ήλιο που με θρέφει

Τη γη που με βοηθάει κ μου δίνει ζωή οξυγόνο

Το αμάξι,λεωφορείο,ποδήλατο,μηχανάκι,αεροπλάνο,που με μεταφέρει όπου χρειάζεται


Την επιτυχία που θα έχω σε ότι εργασία χρειάζεται να τελειώσω σήμερα
Τους εργοδότες μου,τους συναδέλφους μου

Την ανεργία μου που μου δίνει ελεύθερο χρόνο για εμένα

Τα χόμπυ μου-ενδιαφέροντα μου

Τον-τη σύντροφο μου,το-τη συζυγο μου

Την οικογένεια μου

Τη καλή υγεία της οικογενειάς μου

Το μεσημεριανό,το βραδυνό μου

Τα χρήματα μου όσα κ εάν είναι

Το καναπέ,τη πολυθρόνα μου

Τα τρόφιμα που έχω

Τη μουσική που μπορώ να ακούω


Ξαπλώνοντας το βράδυ,ευχαριστώ που είχα μια υπέροχη ημέρα,που θα ξεκουράσω το σώμα μου,θα ανανεώσω τα κύτταρα μου κ αύριο το πρωι ανοιγωντας τα ματια μου θα ευχηθώ στον υπέροχο εαυτό μου να έχω μια μέρα όπως ακριβώς τη σκέφτομαι..

Γιατί από εμένα εξαρτάται,εάν αναπνέω σα φτωχός,πλούσιος,αποτυχημένος,επιτυχημένος,υγιής,ευνοημένος,δικαιωμένος,κ πλήρης.


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆  


                 ~Να είστε καλά~

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις