Τι επηρεαζει η μουσικη επανω μου?

Ολα σας τα επηρεαζει αγαπημενοι μου φιλες κ φιλοι,,,απο πανω μεχρι κατω κ απο κατω μεχρι πανω,,,,δε ξεφευγετε οχι,,,ειναι εας το πουμε 'ειμαι αυτο που σκεφτομαι',,ε εσεις 'ειστε αυτο που ακουτε'!:Πες μου αγαπημενε μου τι μουσικη ακους να καταλαβω 'τι αερα δινεις γυρω σου' (τροπος εκφρασης),,Εας το αναλυσουμε λιγο πχ εχεις σχεση αλλα παραλληλα ακους κ μουσικη με στοιχους που λενε οτι σε προδωσε σε κοροιδεψε σε αφησε μονο κ μπλα μπλα μπλα,,,δηλαδη ειναι σαν να εμπιστευεσαι καποιον κ ολη τη μερα να σου λεει ολα αυτα,,θα σε επειρεασει σωστα?αλλα οχι κ τοσο στο συνειδητο σου κομματι αλλα στο ασυνειδητο,ναι εκει που ειναι οι βασεις μας κρυμμενες...κ εσυ εκει αποταμιευεις ολο πονο κ ανασφαλεια απο τα μουσικα σου ακουσματα,,αλλα κ επειδη η μουσικη των τραγουδιων σε συνεπαιρνει δε μπορεις κ να τα σταματησεις,εχεις μαθει σε αυτο το κλαμα οδυρμο κ δεν αντεχεις μακρυα του!!!,,,,Κ εαν ψαξεις δε θα μπορεσεις να βρεις κ πολλα κομματια που να σου προωθουν αισιοδοξια δυναμη κ αγαπη αλλα χωρις να πληγωσεις τον αλλο χωρις θιγμενο εγωισμο κ πατημενα ονειρα,,,λεω τωρα εγω κ εσυ οποτε σε βολευει κ εαν σε βολευει σκεψου το καλυτερα....*.Η δυναμη η ασυνειδητη ειναι το περιβαλλον μας κ η μουσικη ειναι μεσα σε αυτο,,,,Να ειστε καλα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις