Με κανει φλωρο η κλασικη μουσικη?

Κ μπεκατσα μη σας πω αγαπημενοι μου φιλες κ φιλοι,,,πλακιτσα κανω οπως παντα+,,,Ετσι μας μαθανε ετσι λεμε κ εμεις κ χωρις να ξερουμε απωθουμε κατι πραγματικα υπεροχο,,,η δικη μου εκφραση ετσι το βλεπει πια*,,ημουν κ εγω απο εκεινους-ες που φοβοταν τις μπεκατσες κ τους φλωρους κ πολλες φορες την απεφευγα!Ενδειξη διαμαρτυριας στη ποιοτητα!που το ειχα μαθει αυτο ουτε που θυμαμαι....Μια μερα ετυχε κ διαβασα ενα αρθρο για τα οφελη της κλασσικης μουσικης κ αρχισα να το δοκιμαζω,τωρα θυμαμαι οτι για μια περιοδο της ζωης μου επλενα τα πιατα(που δε μου αρεσει κ τοσο)με τις τεσσερις εποχες του Vivaldi!Ναι-ναι,,,,κ ηταν πολυ χαλαρωτικο κατι που δε μου αρεσε κ τοσο πολυ τα πιατα στη προκυμενη,,τωρα πλεον πριν τον υπνο καθε βραδυ ακουω κλασσικη μουσικη,προετοιμαζομαι ετσι για ενα ηρεμο κ χωρις πολλες σκεψεις υπνο.".Τι κανει ομως πραγματικα η κλασσικη μουσικη στο σωμα μας κ στα κυτταρα μας??Τα ηρεμει αγαπημενοι μου,τα καθησυχαζει,τα φερνει στη φυσικη τους δυνατη κ ακμαια κατασταση,τα ρυθμιζει εας το πουμε σε εναν εξαγνισμο κ σε μια καθαροτητα,τα κανει πανεμορφα κ χαρουμενα οπως οταν ειχαμε γεννηθει κ ειμασταν ξεγνιαστοι κ γαληνιοι,,,,Ναι γιατι ολα ειναι δυνατα,εας το πουμε οτι  η κλασσικη μουσικη ειναι η μουσικη της φυσης με νοτες,του αερα της γης του ουρανου της πλασης ολης!,,,,,Τοσο απλο δωρεαν κ καταπληκτικο**,,,οποτε δεν ειστε φλωρος οταν το επιλεγετε αλλα συνειδητος στο ξεκλειδωμα της τελειοτητας σας,της προσωπικης σας  ειρηνης κ στην τελικη της φυσικης υγειας σας*!.Ενα ταξιδι με νοτες καθε στιγμη μπορει να ειναι χρησιμο...*.!Να ειστε καλα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις