Γιατι δε με θελει?

Ελα μου ντε!!!Αγαπημενοι φιλες κ φιλοι οταν βρισκομαστε σε αυτη τη κατασταση σιγουυυρα δεν ειναι κ το καλυτερο μας!,,,,Ειμαστε αποσυντονισμενοι, απαρηγορητοι με ενα τεραστιο πονο στη καρδια που δεν εχουμε που να τον βαλουμε,,η δε αυτοπεποιθηση μας στο πατωμα να σπαραζει,,,ευτυχως εχουμε τους φιλους μας να μας δινουν το χαρτομαντηλο μολις η πλυμμηρα απο το δακρυ χρειαζεται σφουγγαρισμα.Ολοι εχουμε ερθει σε αυτη τη θεση κ μαλλον οχι μια και δυο φορες,"αλλα "κ ευτυχως που υπαρχει αυτο το "αλλα" μετα απο λιγες μερες αρχιζουμε κ ηρεμουμε εχουμε βρει το χρωμα μας κ εχουμε σηκωθει απο τα πατωματα,,,κ λογικο ειναι αγαπημενοι μου γιατι εχουμε στερεψει απο δακρυα,εχουμε τελειωσει οτι χαρτομαντηλο κ οτι χαρτοπετσετα ειχαμε στο σπιτι κ ειπαμε τελος παντων να σουλουπωθουμε!Κ θα μου πειτε,,κ γιατι τελικα δε με ηθελε??Κ εγω θα σας απαντησω βαση της δικης μου κατανοησης,οτι εκεινος η εκεινη ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΑ να σας δωσει,Ειτε γιατι δεν αγαπαει τον εαυτο της-του κ η δικη της-του αυτοπεποιθηση ειναι χαμηλη,ειτε γιατι ειχε αποφασισει οτι ετσι κ αλλιως δεν τον -την ενδιαφερετε.Κ γιατι τα περασατε ολα αυτα??Απο το εγω σας.Απο το εγωιστικο κομματι του εαυτου σας που απο την αρχη εβαλε αγκιστρι στο αλλο ατομο για να το ψαρεψει κ οταν οντως απορριφθηκατε σας πλυμμηρησε ενα μαυρο συννεφο κρυμμενου εγωκεντρισμου..τοσο απλα..Το λαθος που κανουμε ολοι δεν ειναι το ενδιαφερον κ το νιαξιμο αλλα η προσηλωση που τρωμε οταν αντι απλα να ενδιαφερομαστε κολλαμε κ ετσι ασκειται μια αορατη πιεση προς τον αλλο....Ελπιζω να σας βοηθησα εστω κ λιγο κ να βλεπετε πλεον το αλλο φυλο με μια πιο "ηρεμη ματια" κ κατανοηση.Να ειστε καλα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις