Τελικα η θετικη σκεψη με βοηθαει?

Εσυ εχεις δοκιμασει τη θετικη σκεψη αγαπημενε μου φιλε κ φιλη??Πολλες φορες εχεις προσπαθησει να σκεφτεις θετικα κ αερινα κ να μη σου βγαινει κ παραλληλα να αισθανεσαι κ μια πιεση μεσα σου οταν το  προσπαθεις,,,εε ειναι αληθεια καποιες φορες δε μας βγαινει οσο κ να το σπρωχνουμε!!!Παντως δεν ειναι κατι που χρειαζεται να μας προβληματισει,,κ γιατι?Γιατι απλουστατα οι περισσοτεροι εχουμε μαθει να λειτουργουμε μεσα απο το καθρεφτη κ την οπτικη των δικο μας(εδω σκεφτητε ολο σας το σοι),,τωρα σιγουρα καταλαβαινετε οτι στο κεφαλακι μας κουβαλαμε ολα τα θελω -πρεπει κ κανονες των αλλων συν οτι εχετε ξεχωρισει σαν δικο σας.Ετσι κατανοουμε οτι το πιο απλο ειναι να ΜΗ μπορουμε τον πρωτο καιρο να τα καταφερουμε κ τοσο καλα με το μισογεματο ποτηρι αλλη μια ψευδαισθηση 'των θετικων" οτι κ καλα το μισοαδειο ποτηρι ειναι μισογεματο@@,,,,,...Κ ηρθε η ωρα για να γραψω πως το κατανοω εγω μεσα απο το δικο μου ταξιδι με το νερο κ το ποτηρι,,,στην αρχη ναι προσπαθουμε¨" μολις αντιλαμβανομαστε οτι σκεφτομαστε μειωτικα κ νταουνιστικα να παταμε φρενο κ αφου σταματησουμε το οχημα της σκεψης μας να το περνουμε αλλιως κ να κανουμε μια θετικη δηλωση με το μυαλο η κ με το στομα μας..πχ"εχω τα νευρα μου",,αυτη η δηλωση εχει μια μειωτικη διαθεση κ μια ταση να συντηρησει τα νευρα μας,την αλλαζουμε λοιπον κ λεμε 'ειμαι ηρεμος-η', με μερικες επαναληψεις ο εγκεφαλος θα προσαρμοστει στη καινουργια δηλωση που κανουμε κ μετα θα ακολουθησει κ το σωμα το οποιο θα εχει παρει το μηνυμα κ θα εχει ηδη αρχισει να χαλαρωνει τους μυς,,,,καπως ετσι ξεκιναμε κ μαθαινουμε αυτο το καινουργιο κοσμο της θετικης σκεψης..Μετα απο καιρο αφου εχει μπει για τα καλα στο ντι-εν-ει μας προχωραμε σε ενα αλλο σταδιο που ειναι πιο αερινο,,γιατι?Γιατι ειναι ελευθερο κ απο τη θετικη σκεψη κ απο την αρνητικη,,,,θετικη κ αρνητικη εχουν γινει ενα χωρις σκεψη απλα πλεον αντιδραμε χωρις να πηγαινουμε σε κανενα απο τους δυο πολους,οι δυο αυτοι πολοι ειναι ενα κ δεν υπαρχει καν διαχωρισμος....Σε μια αλλη αναρτηση θα μιλησουμε περισσοτερο για αυτη τη "κατασταση",,προς το παρον εγινε μια "αναλυση" για τη θετικη σκεψη κ τη βοηθεια που περνουμε απο την εξασκηση σε αυτην,,,,αυτα απο εμενα αγαπημενοι μου*,,Να ειστε καλα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις