Γιορταζω -γιορταζω κ το φωναζωω!!!!

Ναιιι,,,αγαπημενοι μου φιλες κ φιλοι!!!!Ολες οι ηλικιες ειναι μεσα στη γιορτη εφοσον ειμαστε ακομη εν ζωη ,,ολα ειναι εδω για εμας!!Γιατι να μη λεμε κ την ηλικια μας ποιον πειραζει??Βεβαια εγω βαζω πριν το 40 πχ το 18 δηλαδη 18-40,,,,το 18 δεν αλλαζει ολα τα αλλα ομως ναι,,,,ειναι οπως αισθανεται ο καθενας κ πως βλεπει τη ζωη του,,,,,η ζωη ειναι για εμας, ειναι το θειο δωρο μας,,,μονο που αναπνεουμε το εχουμε παρει το δωρακι μας!!Ναιιιι δε χρειαζεται να περιμενετε δωρακια απο τους αλλους οσο πανε τα ξεχνανε,,,δωσε μου ζωη,,δωσε μου χορο,,,δωσε μου αγαπη,,,δωσε μου ενδιαφερον,,,καθε μερα μου να ειναι καινουργια,καθε στιγμη μου μοναδικη,καθε μου ανασα χαρουμενη,,,θελω να τα αγκαλιασω ολα κ ολους κ να πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ****,,,ευχαριστω που συνηπαρχετε μαζι μου!!!!!Να ειστε καλα!Κ χρονια πολλα για καθε στιγμη που γεννιεστε στο τωρα!Γιατι ολοι γιορταζουμε λεπτο προς λεπτο,,,ανασα προς ανασα*.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις