Πώς να δημιουργήσουμε χωρίς να χάσουμε εμάς;



 Τελικά αγαπημένο μου σύμπαν το να μη ταιριάζεις με κανέναν μου φαίνεται πιο εύστοχο από το να ταιριάζεις με κάποιον.....

  Όσο κ να μου το διαφημίζεις δε το πολυπιστεύω,,,,όχι γιατί λες ψέματα,,,όχιιι,,,,αλλά γιατί άλλαξαν οι συνειδήσεις κ οι βάσεις των ατόμων..


  Ναι....κ οι άντρες κ οι γυναίκες είναι σε μια κόντρα κ θέση για εξουσία κ όχι αδικαιολόγητα.
Παντού υπάρχουν υποχρεώσεις συν ότι κάποια στιγμή πρέπει να παντρευτούν.Καλά άκουσες σε όλο αυτό το άγχος που επικρατεί έχουμε κ το κερασάκι στη τούρτα που λέγεται γάμος δλδ καναπέδες τραπέζια ηλεκτρικά κρεβάτια χαλιά κλπ...
Πώς όμως να παντρευτούν ενώ υπάρχει αυτή η αόρατη στην αρχή κόντρα που μετά εντίνεται;
Μετά είναι οι βόρειοι κ οι νότιοι,,κ όταν έρθουν κ τα παιδάκια κ αυξηθούν κ οι υποχρεώσεις αρχίζουν οι 'ενορχιστρώσεις' συχνά πυκνά κ τούμπαλιν.....


  Από τη δική μου άποψη πιστεύω ότι το ένα φύλο χρειάζεται το άλλο..Για να είναι ισορροπημένο κ το ένα κ το άλλο.Δε φτιαχτήκαμε να είμαστε μόνοι αλλά δε φτιαχτήκαμε να μαλώνουμε συνέχεια κ να έχουμε κόντρες.



  Αυτό που έχω δει είναι ότι οι άνθρωποι λάμπουν περισσότερο επάνω στο φλερτ,στην ανταλλαγή σημάτων ενέργειας στις πρώτες συναντήσεις που απλά πίνουν ένα καφέ κ συζητάνε η' τρώνε.


Τότε δε διεκδικούν, απλά έχουν φαντασία κ έλξη.


  Γιαυτό κ χρειάζεται μία απόσταση επάνω στη σχέση κ στο γάμο για να συνεχίζεται η έλξη.Κ όταν λέμε απόσταση τι εννούμε;Εννοούμε ότι έχουμε χόμπυ,εξελισόμαστε,έχουμε καλούς φίλους που όμως δε μας παρασύρουν,γυμναζόμαστε,διαβάζουμε,συζητάμε,βγαίνουμε συχνά με το ταίρι μας για φαγητό,δε παρατάμε δλδ τον εαυτό μας αλλά τον κρατάμε ακμαίο κ υγιή.


  Τι να κάνουμε κ εμείς με τόσες αλλαγές γύρω μας;


  Πώς να δημιουργήσουμε χωρίς να χάσουμε εμάς;


  Πώς να έχουμε αυτά που μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα κ να συνεχίσουμε με αυτά;


  Πώς να είμαι με τη κοπέλα που θέλω;


  Πώς να είμαι με τον άντρα που θέλω;


             Όλα αυτά είμαστε εμείς.


  Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα αλλά να ανταλλάξουμε ελπίδες.


  Χωρίς ελπίδες η ζωή  είναι απλά βαρετή,γκρίζα κ στους περισσότερους μας αρέσει το ουράνιο τόξο..



....................................................................



                    ~Να είστε καλά!~


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις