Ho oponopono μία καταπληκτική ενεργειακή πρακτική.

  

 
   Γράφει η Triantafillia Vamvaka.  


  "Τίποτα δεν υπάρχει έξω,
όλα υπάρχουν με τη  μορφή σκέψεων μέσα στο μυαλό μου."


  Το αόρατο πάντα είναι εδώ παρέα με το ορατό.


  Είναι μια συνεργασία που πάντα ισχύει,άσχετα με το τι συμβαίνει πότε κ γιατί.


  Το Χο'οπονοπονο είναι μια καταπληκτική ενεργειακή διαδικασία που ξεδιαλύνει προβλήματα,ασθένειες,διαφωνίες,άσχημα συναισθήματα κ πολλά άλλα..


  Είναι μία αρχαία πρακτική από τους κατοίκους της Χαβάης.

Χρησιμοποιώντας τη, ζουν αρμονικά μεταξύ τους διαλύωντας πολύ γρήγορα οτιδήποτε πάει να τους μπλοκάρει.


  Οτιδήποτε συμβαίνει σε εσένα που με προβληματίζει, το έχω μέσα μου.


Για αυτό το λόγο τυχαίνει κ το ζω κ με προβληματίζει,με θυμώνει κτλπ.

Εάν νιώθω απέχθεια για εσένα,είναι γιατί αυτό που απεχθάνομαι σε εσένα το έχω μέσα μου,άσχετα που δε το βλέπω η'μπορεί να μη το αισθάνομαι.
Εάν βλέπω θυμό σε κάποιον κ με προβληματίζει είναι γιατί έχω κ εγώ θυμό μέσα μου κ είμαι εδώ για να το δω κ να το λύσω.


  Πχ. είμαι μέσα στο λεωφορείο κ έρχεται κάποιος που με κάνει να αγχωθώ,προσωπικά δε χάνω χρονο  ξεκινάω κ λέω από μέσα μου:

-Συγνώμη για ότι έχω μέσα μου

-Σ αγαπώ

-Μ αγαπώ (γιατί κ εγώ το έχω μέσα μου)

-Ευχαριστώ (το Θείο η' το σύμπαν η' οτιδήποτε μας δυναμώνει) που διαλύει από μέσα μου αυτό που με προβληματίζει(εάν ξέρω τι είναι το λέω)

-Σε ελευθερώνω (πχ κύριε) από την ανάγκη για τη δική μου εξέλιξη.

Σε λίγο βλέπω κ τα αποτελέσματα.


  Προσωπικά το χρησιμοποιώ χρόνια κ είναι μέσα στη φύση μου πλέον.


  Φυσικά εάν κάτι δεν είναι επιτρεπτό στο χώρο με το είναι μας, φεύγουμε από εκείνο το σημείο μιας κ δεν είμαστε δέντρα για να είμαστε σε ένα σημείο ντε κ καλά.


  Με το Χο'οπονοπονο μπορείτε να ζήτε περισσότερο αρμονικά κ με μεγαλύτερη αποδοχή του εαυτού σας κ των άλλων.


             Πανεύκολο κ καταπληκτικό.


  Εάν δε μπορείτε να λέτε τις 4 προτάσεις αρκεστείτε σε αυτό:

-Συγνώμη (πχ κύριε)

-Σ αγαπώ

-Σε ελευθερώνω



  Αυτό που μετράει είναι η συνειδητοποίηση της κατάστασης.



.....................................................................




                        ~Να είστε καλά~





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις