Πώς να αλλάξεις το χρώμα των ματιών σου καθαρίζοντας τα κύτταρα σου.




  

  Γράφει η Triantafillia Vamvaka.


Τα αποτελέσματα.

Επάνω πρώτη φωτογραφία είναι το δεξί μάτι,δεύτερη φωτογραφία είναι το αριστερό μάτι.

Ξεκίνησα πριν ενάμιση χρόνο ωμοφαγία γιατί δεν αισθανόμουν καλά την υγεία μου μετά από κάτι αρκετά στενάχωρο που είχα περάσει.

Επί 2 μήνες έκανα αυστηρή ωμοφαγική διατροφή,τα αποτελέσματα τα είδα κ τα ένιωσα κατευθείαν,μιλάω εκτενέστερα για αυτό σε βιντεάκι μου στο κανάλι μου στο youtube,

Ακολούθησαν 8 μήνες ωμοφαγίας 80 τοις εκατό κ μετά πλέον συνεχίζω με μία διατροφή 50 τοις εκατό ωμοφαγική,χωρίς κρέας.

Πιστεύω πλέον ότι χρειάζομαι ισορροπία κ όχι ακραίες επιλογές διατροφής.

Η ωμοφαγία με βοήθησε καταπληκτικά στο καθαρισμό του οργανισμού κ των κυττάρων.Αυτό που δε σταμάτησα από την αρχή είναι ο ζεόλιθος, ένα καταπληκτικό καθαριστικό ορυκτό της μητέρας φύσης που χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα 5 φορές την εβδομάδα,αναφέρω τις ιδιότητες του σε βιντεάκι μου στο κανάλι.

Επίσης μέσα από όλο αυτό το ταξίδι έμαθα ότι δε χρειάζοντε μεγάλες ποσότητες φαγητού από το φόβο μη μείνεις χωρίς,αλλά ισορροπία κ αγάπη για όλα αυτά που με στηρίζουν κ θέλουν να συνυπάρχουν μαζί μου σε αυτό 'το ταξιδι'.

Στις 2 φώτο παρακάτω οι οποίες είναι χθεσινές κ τραβηγμένες από πιο εξελιγμένο κινητό, φαίνοντε οι διαφορές στα μάτια μετά από ενάμιση χρόνο.Όπου υπάρχει καφέ χρώμα είναι τοξίνες,οι οποίες καλύπτουν το φυσικό μου που ειναι πράσινο μπορεί κ στο βάθος γαλάζιο;.
Δύο κατηγορίες ματιών υπάρχουν βάση της ιριδολογίας τα γαλάζια κ τα καφέ.Τα ενδιάμεσα είναι τοξίνες επάνω στο πραγματικό μας χρώμα.
Μέσα από την επιστήμη της ιριδολογίας ανακαλύπτουμε παθήσεις,τοξινώσεις κληρονομικές η'επίκτητες.
Η πρώτη φωτογραφία κάτω είναι από το δεξί μου μάτι κ η δεύτερη από το αριστερό μου όπως τραβήχθηκαν εχθές.

Επί 1 χρόνο φορούσα φακούς επαφής με χρώμα κ είχα σταματήσει να τα ελέγχω.

Όσο καθαριζουν τα κύτταρα τόσο φαίνεται η αλλαγή στο χρώμα των ματών μας.

Το 'τα μάτια είναι ο καθρέφτης της υγείας' ταιριάζει τέλεια εδώ.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις