Δεν ανήκω κάπου είμαι δικός μου.


 

Γράφει η Triantafillia Vamvaka.



Δε είμαι τίποτα κ είμαι όλα.


Δεν ανήκω κάπου είμαι δικός μου.

Δεν ανήκω σε μία ομάδα αλλά εάν μου αρέσει έχω ως παράδειγμα τις αρχές της.

Δεν ανήκω σε ένα κόμμα γιατί δε μπορώ να βρω την ελευθερία μου κ την αναπνοή μου μόνο με μία οπτική,μέσα από τις ιεραρχείες χάνω εμένα.

Είμαι μία ανάσα,κάθε στιγμή.


Είμαι μία ελευθερία γιατί μόνος μου γεννήθηκα.

Είμαι ισορροπία γιατί πριν να μάθω το καλό κ το κακό ήμουν ολοκληρωμένος.

Είμαι μία ταχύτητα γιατί μπορώ με τη σκέψη μου να ταξιδεύω όπου θέλω.

Είμαι μια προσφορά κ μια ζήτηση.

Είμαι εσύ τώρα που με διαβάζεις.


Είμαι τα τέσσερα στοιχεία γιαυτό κ ευγνωμονώ τη κάθε στιγμή μου επάνω στη γη.

Είμαι ο ήχος από το ρυάκι,όχι η κόρνα στο μποτιλιάρισμα.

Είμαι τα σύννεφα όταν έχω προβλήματα για να τα βλέπω όλα χωρίς 'εγώ'.

Είμαι το πλατσούρισμα στη θάλασσα κ όχι οι καυγάδες μες στο σπίτι.

Είμαι το αυτί όταν η καρδιά σου πονάει κ το γέλιο όταν η καρδιά σου γελάει.

Είμαι ένα τίποτα όπως κ εσύ για να χοροπηδάω επάνω στη γη.


Είμαι έξω όταν ρίχνει βροχή απολαμβάνωντας τη κάθε στιγμή.

Είμαι εδώ για να δημιουργήσω ζωές απολαμβάνοντας μαζί τους όλες τις στιγμές.

Είμαι εδώ με μια αγκαλιά κ εάς μη μου έρχεται κάθε φορά η χαρά.

 Δεν έχει σημασία τι άλλο είμαι αλλά..ότι είμαι εδώ..με πνοή ,καρδιά κ ελευθερία...



☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


                  ~Να είστε καλά!~


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις