Που πήγε η αγάπη;?;Που;........

 
  Αγαπούλες μου γλυκές κ όμορφες αγαπημένοι κ αγαπημένες μου,,,που πήγε η αγάπη??Που??,,,

  Ποιά πέτρα να σηκώσω μήπως τη βρω από κάτω,,ποιον άνεμο να ρωτήσω εάν την έχει στείλει κάπου,,ποια γωνιά της γης την έχει κρύψει για να τη προστατέψει,,,Που??,,,,


  Κ τα ερωτήματα φυσικά κ θα πλανόντε στον αέρα πάνω κάτω κ παντού γιατί αυτή η μαγεία της αγάπης έχει φοβηθεί λίγο κ μας κρύβεται....Κ καλά μας κάνει αφού δε ξέρουμε να παίξουμε πια μαζί της να τη κάνουμε κ αυτή να χαρεί μαζί μας με τη καρδιά που πετάει κ χαίρεται,,που τρέχει κ ψάχνει, περιμένει γιατί ξέρει ότι το άλλο πρόσωπο είναι εκεί κ εκείνο τη ψάχνει,,,αχαχαχχχχχ,,,,,παγώσανε η καρδιές κ παραχώρησαν το παιχνίδι στους υπολογιστές κ στα κινητά,στους φίλους που μας κάνουν παρέα κ δε μας ξοδεύουν,στο βόλεμα της τεχνολογίας για να μη δεσμευτούμε κ δώσουμε κάτι,,,,,

   Που είναι τα μάτια που λάμπουνε?
   Που είναι η καρδιά που περιμένει ένα κοίταγμα για να πετάξει στα ουράνια?που είναι το καρδιοχτύπι πριν σε δω???καλέ εδώ είμαιι,,,,,ψάξε με λιγουλάκι,,κουνήσου να νιώσεις ζωντανός,,κάνε όνειρα για δυο,,κ όχι μόνο για εσένα το αυτοκίνητο σου κ το κινητό σου,,,γιατί εάν τα χάσεις την αγάπη θα ψάξεις......                                                                                                                           

   Που να κοιτάξω κ να μη πιαστεί η καρδιά μου από το πάγωμα της εξέλιξης,,,
   Πιάσε το χέρι μου κ άφησε το κινητό,,νιώσε τη δύναμη που δίνεις κ πέρνεις,,κράταμε αγκαλιά ενώ περπατάς για να σε νιώθω' πες μου λόγια όμορφα όπως όμορφη είναι η καρδιά σου κ εγώ θα λάμψω..θα φωτιστώ..θα σαγαπώ κάθε στιγμή γιατί θα ζω τη κάθε στιγμή....όταν η καρδιά ηρεμεί κ αγαπιέται στη κάθε στιγμή..στη μαγεία...στο όνειρο..αυτό γεννήθηκε για να βιώνει...κ όχι το βλέμμα που έχει στρατόπεδα..διαφορετικότητα κ απλά μοίρασμα ευθυνών...δε γεννήθηκα για να με κρίνεις αλλά για να με αγαπάς..να με λατρεύεις..να είσαι περήφανος-η για εμένα γιατί έχω όλα τα καλά στα δικά σου μάτια...ο θυσαυρός σου...ο κόσμος όλος...πες το μου να το ακούω..να το γεύομαι...κ να δίνω όλη αυτή τη χαρά στη δημιουργία γύρω μου....γιατί ναι' τότε λάμπω..κ μπορώ ν δημιουργήσω ομορφιά κ χάρη σε όλα γύρω μου...δεν είμαι η τελευταία λύση της στιγμής αλλά η προτεραιότητα της...το πρόσωπο μου είναι σε όλα τα κύτταρα σου γιατί μαγαπάς...είμαι ο στόχος σου κ το αποτέλεσμα σου....το τέλος σου κ η αρχή σου....είμαι εσύ....

   Κ τώρα που τα είπα όλα αυτά θα χαθώ λίγο πιο κάτω..για να ανακαλύψετε τι κρατάτε στο χέρι σας..στην αγκαλιά σας...στη ματιά σας...


..................................................................



                      ~Να ειστε καλα!~


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις