Το πρώτο μας ραντεβού.

  
  

  Προς το μελλοντικό ευτυχήσασα αγαπημένο!

  Ναι,για εσένα που είναι να βγούμε πρώτη φορά...


(Εδώ η γυναικία παρουσία αντιπροσωπεύει τις γυναίκες,το ίδιο κ ο άντρας αντίστοιχα για τους άντρες)...
Λοιπόν εδώ είμαι κ συνεχίζω,,,,


  Στο πρώτο μας ραντεβού θα σε καμαρώσω κ θα το ευχαριστηθώ εάν με πας σε ένα όμορφο προσεγμένο εστιατόριο,γιατί;
Γιατί θα μπορώ να σε κοιτάξω στα μάτια να σε απολαύσω καλύτερα,να σε ακούσω κ να ηρεμήσω τέλος πάντων εάν έχω άγχος.
  Εάν είσαι ουαουυ θα θέλεις να με πας σε καποιο γνωστό μπαρ που ξέρεις αλλά που στη τελική θα το ευχαριστηθείς εσύ καλύτερα κ πιο ανάλαφρα..Σίγουρα δε θα μπορείς να με ακούσεις καλά το ίδιο κ εγώ αλλά προφανώς για να το επιλέξεις έρχεται σε δεύτερη μοίρα η επικοινωνία..


  Εάν τελειώσει το γεύμα μας κ συνεχιζούμε να τα πηγαίνουμε καλά κ όμορφα μπορείς να μου προτείνεις ένα ποτό αλλά κάπου ήσυχα κ με ποιοτικό κόσμο γύρω μας..θα το εκτιμήσω γιατί θα καταλάβω οτι σε ενδιαφέρω..
  Εκεί μπορείς εάν θέλεις να μου μεταφέρεις κ το ενδιαφέρον σου για εμένα,είναι αγχωτικό οταν χωριστούμε να έχω απορίες κ να ψάχνω φίλους κ φίλες να το μοιραστώ.


  Εάν δείς ότι είμαι όμορφη κ σου αρέσω σε παρακαλώ πες μου το γιατί θα το εκτιμήσω.


  Κ για να μη στα λέω εγώ μετά να ξέρεις ότι μου αρέσει να με σκέφτεσαι να μου τηλεφωνείς κ να τρέχεις από πίσω μου.Έτσι θα αισθάνομαι ότι έκανα άριστη επιλογή κ θα έχω ένα μόνιμο χαμόγελο που θα παραπέμπει στο όνομα σου....


  Το ενδιαφέρον σου το έχω ανάγκη κ τη καλή σου τη κουβέντα,γιατί όταν θα λάμπω εγώ θα ζεις όμορφα πράγματα μαζί μου......


  Κ κάτι τελευταίο σε παρακαλώ,εάν θέλεις να πεις για εμένα στους φίλους σου κάντο με σεβασμό σα να είμαι εκεί δίπλα σου,γιατί ότι τους πεις αυτό κ θα κρατήσουν μετά.
Επίσης εάν είναι δηλωμένοι singles ίσως κ να μη έχουν κάτι θετικό να πουν οπότε ίσως κ να μη χρειάζεται να το συζητήσεις κ πολύ μαζί τους..


  Η καλή αρχή πάντα στρώνει όμορφα μονοπάτια....


         ☆ To be blessed is beautiful☆
.................................................................


                    ~Να είστε καλά~


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις