Κ εάν είναι να με χάσεις τι να προσπαθήσεις;


 
  Μερικές φορές όσο κ να θέλουμε οι καταστάσεις μας πηγαίνουν μίλια μακρυά από εκεί που προσδοκάμε.


  Μη με κοιτάς όταν φεύγω είναι πια αργά.


  Αγάπαμε να νιώσω ότι ζώ κ όσο κρατήσει.


  Πάρε την αγάπη μου κ βάλτη στη τσέπη σου εκεί αριστερά κοντά στη καρδιά,κάποια στιγμή θα χρειαστείς δύναμη κ θα είναι εκεί να στη δώσει.


  Όταν δεν είμαι μαζί σου δε σημαίνει ότι σε ξεχνώ αλλά ότι μου λείπεις κ περιμένω τη στιγμή που θα ξαναείμαι πλάι σου.


  Μου μάθανε να αγαπώ λες κ χρειάζεται χάρτη η καρδιά για να δίνει.


  Δε κάνω ότι μου λένε γιατί απλά τη καρδιά μου την ακούω μόνο εγώ.


  Μου είπες να μη πληγωθώ αλλά εγώ πάλι το έκανα,είναι γκρίζα βλέπεις η ζωή χωρίς προσπάθεια κ θέλω..


  Όταν βρείς άτομο να σου τηλεφωνεί κ να σε αναζητά τις ώρες που όλοι οι άλλοι χάνοντε,έχει να σου δώσει πολύ καρδιά,κράτα το.


  Διαλέγω αυτό που έρχεται ευθεία καταπάνω μου κ με διεκδικεί.


        ♡Ιστορίες καθημερινής        εσωπάλης.♡

  .................................................................


                    ~Να είστε καλά.~

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις