Νίτσε 3 μαθήματα καθημερινής φιλοσοφίας.



Γράφει η Triantafillia Vamvaka.




1.Όποιος δεν έχει καλό πατέρα πρέπει να φροντίσει να βρεί έναν.


2.Η ευγενική ψυχή ενοχλείται όταν είναι να της πουν ευχαριστώ'η άξεστη ψυχή,όταν είναι να πει ευχαριστώ εκείνη.


3.Δε μισεί κανείς κάποιον που περιφρονεί.
Μισεί κάποιον ίσο του η' ανώτερο του.


4.Είναι αλάνθαστο:Κάθε δάσκαλος δεν έχει πάνω από ένα μαθητή,κ αυτός ο μαθητής γίνεται άπιστος στον δάσκαλο του,αφού είναι προορισμένος να γίνει κ ο ίδιος δάσκαλος.


5.Αν ένας φίλος σου σε βλάψει,πες του:"Σε συγχωρώ γιαυτό που μου έκανες,
ομώς,αυτό  που έκανες σε εσένα πώς θα μπορούσα να το συγχωρήσω εγώ;


6.Η ελπίδα είναι διεγερτικό για τη ζωή,πολύ ανώτερο απ'ότι η τύχη.



7.Εκεί που ανεβαίνω με ακολουθεί ένα σκυλί που το λένε"Εγώ".


8.Εσύ έχεις το δρόμο σου.
Εγώ έχω το δρόμο μου.
Όσο για το σωστό και μοναδικό δρόμο είναι κάτι που δεν υπάρχει.


9.Καθένας βρίσκει τη ζωή του πολύ ωραιότερη όταν παύει να τη συγκρίνει με τη ζωή των άλλων.


10.Η συνταγή της ευτυχίας:
ένα Ναι,ένα Όχι,μία ευθεία γραμμή,ένας στόχος.









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις